http://sktjosef.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/slideshow.0002gk-is-45.jpglink
http://sktjosef.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/slideshow.0003gk-is-45.jpglink
http://sktjosef.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/slideshow.0004gk-is-45.jpglink
http://sktjosef.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/slideshow.0005gk-is-45.jpglink
http://sktjosef.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/slideshow.0006gk-is-45.jpglink
http://sktjosef.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/slideshow.0007gk-is-45.jpglink
http://sktjosef.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/slideshow.0008gk-is-45.jpglink
http://sktjosef.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/slideshow.0009gk-is-45.jpglink
http://sktjosef.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/slideshow.0010gk-is-45.jpglink
http://sktjosef.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/slideshow.0011gk-is-45.jpglink

10. klasse Pædagogiske principper for 10. klasse

Lærerne i 10. klasse tror på, at vi kan levere den bedste undervisning ved at arbejde sammen om det faglige og elevernes personlige og sociale udvikling. Det betyder, at lærere i teamet i almindelighed, og kernelærere i særdeleshed, involverer sig i og bruge tid på udvikling, gennemførelse og evaluering af fælles projekter.

 

Elevsyn

  • Vi tror på, at vi kan give elevene noget afgørende i det år, de er på SJS. 

  • Vi tror på, at vi kan formidle SJS’ formål og værdier til de elever, der ikke kender skolen i forvejen.

  • Vi tror på, at vi kan styrke og afklare elevernes vej i deres personlige og faglige udvikling.

  • Vi tror på, at vi ved at tage udgangspunkt i elevernes forskellige forudsætninger kan skabe et miljø, hvor tillid, tolerance, respekt og arbejdsglæde er nøgleord for samværet.

  • Vi tror på, at vi kan møde de unge med åbenhed, men også med klare forventninger og holdninger, og at dette styrker de øvrige mål.

 

cambridge school logo logo mobile ny  

Frederiksborgvej 10    -    DK-4000 Roskilde    -    Tlf. +45 46 35 25 26    -    Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.